წევრად მიღების განაცხადი

ეს არის ორგანიზაციის წევრად გახდომის ფორმა. სულ მალე მისი შევსება ჩვენს ვებ გვერდზეც იქნება შესაძლებელი.

მე, _________________________________, ვაღიარებ  და ვიზიარებ რა ორაგანიზაციის წესდებით განსაზღვრულ ყველა დებულებას, მზად ვარ დავიცვა წესდებით გათვალისწინებული მე-5 და მე-6 მუხლები, მოგმართავთ ააიპ „ახალგაზრდა ამომრჩევლის“ გამგეობის თავმჯდომარეს – ლევან ქერდიყოშვილს მიმიღოთ ორგანიზაციის წევრად.

განაცხადის შემომტანის ხელმოწერა

________________________________

მე, ლევან ქერდიყოშვილი, ააიპ „ახალგაზრდა ამომრჩევლის“, გამგეობის თავმჯდომარე, აღნიშნული ორგანიზაციის წევრობის კანდიდატ, ______________________________, ვანიჭებ, ააიპ „ახალგაზრდა ამომრჩევლის“, წევრის სტატუსს.

ააიპ „ახალგაზრდა ამომრჩევლის“ გამგეობის თავმჯდომარე

____________________________________

Leave a Reply

